ח"כ לזימי: "אפשר להילחם ולהביא הישגים בלי לערער את הקואליציה"

אייל ראובן No Comments on ח"כ לזימי: "אפשר להילחם ולהביא הישגים בלי לערער את הקואליציה"

חברת הכנסת נעמה לזימי ב"מהדורת סוף השבוע": "ידענו להביא הישגים בממשלה הזו. אני חוששת בשביל מרצ, אך מאמינה שכולנו נעבור את אחוז החסימה. אני נגד איחוד, כי השלם קטן מסך חלקיו. שואפת להיבחר הכי גבוה בפעם הבאה"

צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ'
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ נעמה לזימי (העבודה) שוחחה עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן במהדורת סוף השבוע (חמישי) ומתחה ביקורת על חברי הכנסת שהובילו לנפילת הקואליציה. לדבריה, ניתן להביא להישגים בנושאים אידיאולוגיים – גם ללא ערעור הקואליציה.

בפתח השיחה התנצלה לזימי על רעשי הרקע במהלך הריאיון ונימקה זאת בנסיעתה באוטובוס ציבורי. לשאלת המגישים, הסבירה לזימי: "כמובן שיש לי רכב מהכנסת כמו לכל ח"כ, אבל כשלא צריך את הרכב אני נוסעת באוטובוס". היא התייחסה למחאת הנהגים: אני מחזקת את הנהגים ואני מקווה שיהיה פתרון ואני יודעת ששרת התחבורה עובדת על זה, אני גם הייתי מעורבת. אין מנוס מהעלאת שכר".

לאחר מכן אמרה לזימי: "אני חושבת שאני דוגמא לאיך אפשר להתעקש על משהו ערכי, בלי לערער את הקואליציה. זה בדיוק ההבדל בין הנחתות לא מתואמות לבין לעשות דברים בצורה מוסכמת גם כשזה לא פשוט ועדיין להביא הישגים. כך אמורה להתנהל קואליציה".

"אני העברתי תשעה חוקים בקריאה ראשונה ואחד מהם – דמי מחלה מלאים לחולי סרטן וכליה – נכנס לספר החוקים. בנושא גיל הפרישה – הוספנו עוד 900 מיליון ש"ח מענים", סיפרה. "אפשר להילחם ולהביא הישגים בלי לערער את הקואליציה. היו מי שחצו את הפער הזה בלי אחריות".

היא התייחסה לאפשרות של ריצה משותפת עם מרצ: "מרצ היא מפלגה חשובה שמביאה זווית מאוד ספציפית לחברה הישראלית, אני מאמינה ששתי המפלגות יעברו את אחוז החסימה. אני נגד איחוד, האיחוד הקודם הקטין את סך החלקים".



0 תגובות